lördag 17 augusti 2013

Jobb.....



Idag blir det jobb på världens bästa affär.....

Känns bra att ha ett jobb som man 
tycker om.
Mysig miljö, trevliga kunder
och framför allt mina underbara
arbetskompisar,
Anita, Susanne, Frida.

Har tyvärr varit väldigt lite på
mitt jobb pga min dystoni
och en operation som drog ut på tiden.
Men har ändå känt mig som
en del av "gänget". 
Tycker jag att dom borde ha en eloge för......
Nu ska jag göra mig i ordning
och det känns så kul att åka iväg.

 Man känner sig som en vanlig 
människa och inte en som "bara" är
sjukskriven. För ibland känns det väl
i så små byar som min att man bara 
är en sån som vill vara hemma, lat och 
sjukskriven nu igen....
Min sjukdom syns ju inte mycket
utanpå och då blir det lätt 
missuppfattningar,
tyvärr.
Men nu ska jag inte gnälla......

Ha en trevlig lördag!

Kram Britta



4 kommentarer:

  1. Åh så kul för dej Britta! förstår att du tycker om ditt jobb! Jaa det är ju det värsta ,syns ju ej utanpå en då är det så svårt att visa att man ÄR sjuk! Mest av allt är väl hälsan värd men när inte den finns så måste man få vara hemma...Varm kram till dej från mej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Underbara älskade <3

    SvaraRadera