fredag 8 februari 2013

2-4 augusti 2013

Åh så roligt!!!!!

I augusti blir jag 15 år på nytt...
(fast jag fyller 45 hihi)


GYLLENE TIDER
Konserthelg i Sundsvall.

Åh vad jag längtar!!!!
Dom var mina största idoler någonsin...

Jag , min älskade make, min svägerska och hennes man
och några till åker till Sundsvall över helgen
och bara är och njuter.
Underbart!

Herre gud så mycket roligt jag har att
se fram emot!!!!
Först JERRY WILLIAMS,
sen GYLLENE TIDER.

Härligt, härligt!

Ha nu en bra dag allihopa,
själv ska jag ta hand om min magsjuke 10 åring.

Kramar Britta

5 kommentarer:

  1. Ja men såå kul Britta! Min dotter pratade om det,dom är i Skövde tror det var 8 aug eller nåt sånt.Min systerdotter SKA dit det vet jag...Visst är dom bra,tycker jag fast jag är 10 år äldre än dej,hihi..Ha en fin helg,trots magsjuka:( Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Jag är ju oxå lite äldre(ler) men måste säga att jag gärna skulle se dom .Gyllene tider det är sommar det!
    Usch och fy för magsjuka...En fin helg trots det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. NEJ,
      magsjuka är inget att vara avis på direkt,
      men GT är och jag kan bara hålla med...det är sommar det.....<3.
      Längtar redan!!!
      Ha en fin helg ni oxå! Kramen

      Radera
  3. Ha en fin fredagskväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera