tisdag 12 februari 2013

Magsjuka och möte...

låter som en dålig kombination
eller hur?

Nu har jag tur i oturen....det är inte jag som har magsjuka...
Linus kom hem från skolan igår, hade frossa och ont i magen.
Kurade ihop sig i soffan under ett täcke och somnade direkt.
Där låg han i några timmar sen vill han gå och lägga sig på riktigt,
så han knallde upp till sitt rum och ungefär där konstaterade
vi att han hade magsjuka.
Det är verkligen inte en trevlig sjukdom
varken för den som har det eller för den som står brevid.

Nog om detta......
Den minsta är hemma från skolan även idag.

 Jag och pappan i huset ska på möte 
till Östersund idag.


Vi ska träffa barnpsyk/ habilitering
fröknar, rektor, spec.pedagog.
Jag hoppas att dom har en lösning på
hur vi ska hjälpa Anton på bästa sätt.
Annars vet jag varken ut eller in....

Ha en bra dag allihopa!

Kramar Britta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar