onsdag 20 februari 2013

Känner mig.....

lite ledsen och lite tung i sinnet idag.
En del dar är det uppåt och en del neråt.



(Tur att man vet att det går över.)

Har precis haft den stora äran att äta
frukosten tillsammans med min man
en helt vanlig vardag.....men
det finns en naturlig förklaring till detta under.

Igår kom han hem från jobbet med
världens ryggskott...
Han både skrek och skrattade på
samma gång.
Han hade jätteont!
(på riktigt faktiskt).

Idag mår han bättre och har precis åkt en sväng på jobbet,
något han måste fixa.

Nu ska jag ta en promenad så blir
allt lite lättare.

Kram på er!
// Britta

2 kommentarer:

  1. Du söta Britta!Jag är övertygad om att det gåt över..pga att du är så ärlig också i dina inlägg!! Kram på dej ♥ Hoppas prommisen hjälpte ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Jo, tack, det hjälpte! (lite i allafall )....
    Kramar till dig min vän

    SvaraRadera