söndag 24 februari 2013

Jag och min far....


Den kan man diskutera hit och dit
och upp och ner...., men
jag tycker om den.

Ändå sen jag var liten har jag och min far 
tittat på den,gissat och tyckt.
Den hör liksom till mitt liv på något sätt....
Min far har ALLTID gissat på rätt låtar
och gör det fortfarande.

Vi har ständig telefonkontakt dom kvällar det
är melodifestivalen.
Det är lite mysigt tycker jag!!!
Nu ska jag få i mig min frukost
och sen ska jag åka på jobbet.
(jobbar bara en liten stund pga min Dystoni men jag måste ut en sväng)


Ha en fin söndag allihopa!

Kramar Britta

2 kommentarer:

  1. Ja det är nåt som hängt med i många år sen kan man ju diskutera låtarna,haahaha,jaja man har olika tycke o smak som tur är! Hoppas det känns gott att komma ut lite för dej Britta! Kram Gunilla ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ,låtarna kan man verkligen diskutera!!!
      Ja det är skönt att komma ut en stund, även om det är jobbigt också!
      Ha en fin söndag!
      Kramar

      Radera