lördag 23 februari 2013

Står snart inte ut.....



Åker till Umeå var 3 dje månad 
för att få injektioner för min Dystoni.

Och nu är man bortglömd igen.......
så nu kommer det att ta ca 4 månader innan jag får min behandling.
Och snart går det inte längre.
Mitt huvud ligger nästan på axeln och jag har en 
fruktansvärd smärta.

Som man längtar efter dessa sprutor när det
börjar närma sig 3 månader men att behöva
vänta en hel månad till .........
Man blir sur och grinig, gnällig och tvär
och det är inte roligt för varken min familj
eller mig.
Försöker låta bli värktabletter men
när det blir såhär går det bara inte.
Jag måste för att inte förvandlas
till Häxan Surtant på heltid.



Längtar riktigt efter detta!
Nu vet jag med största sannolikhet att jag kommer
att bli sjukskriven pga av förseningen från Umeå, och
det känns så trist, men vad ska jag göra????

Ha nu en trevlig helg allihopa!

Kramar Britta

1 kommentar:

  1. Åh fy vad tråkigt sånt är då! Hur kan man bli bortglömd? Usch va dålig stil...Tänker på dej gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera