torsdag 7 februari 2013

Stökigt värre.......

Båda barnen på skolan igen....
Kanske elakt att säga men det blir skönt
med en egen dag innan jobbet börjar.

Idag ska jag ta mig i kragen
och börja städa och sortera mina garner.

Som ni ser har jag för säkerhetsskull redan
börjat sprida ut dom lite så att det verkligen 
ska bli av....
Detta är en bråkdel av vad som finns
men man måste ju börja någonstans.
Ska tilläggas att jag även ska sortera mönster,
det ligger massor av lösa blad och papper i högar,
 nu ska dom in i pärmar.

Men först av allt ska jag avnjuta
en god frukost.

Ha en bra dag allihopa!

Kramar Britta



3 kommentarer:

  1. Tack snälla du för din grattishälsning!

    Hoppas du kommit en bit på vägen med dina garner och mönster.

    Anneli

    SvaraRadera
  2. Hahaha,så ser det ut,eller gjorde för ett par veckor sen i min garnhörna.Som dessutom gubben gärna vill röja undan,gillar jag inte...den är MIN! Ha en härlig torsdagkväll,har ni kallt o möe snö eller? Kraam Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är ena hörnet klart.....men det blev till att hämta hem ett sjukt barn från skolan så jag kom av mig lite......
      Ja Gunilla vi har lagomt med snö och det faller något vitt från himlen även nu ikväll.
      10 minus grader och lite blåsigt men skönt!
      Kramar

      Radera