lördag 16 februari 2013

Sovmorgon.....

Nyss uppstigen!!!!!
Härligt med sovmorgon för en
gångs skull.
t.o.m kaffet var extra gott idag.
I vanliga fall jobbar jag när det är helg
men nu är jag ledig, och det känns
underbart.
Det enda kruxet när man har ledig helg är.....
VAD SKA JAG HITTA PÅ????

Det känns som att det är så mycket 
man vill göra när man är ledig med resten
av familjen, men jag tror att vi bara ska vara.
Bara vara ledig och ta dagen som den kommer....
det låter väl som en bra idé, eller hur?

Ha en fin lördag!

Kramar Britta 

1 kommentar:

  1. jaa det låter som en alldeles förträfflig ide tycker jag...som ska iväg till jobbet strax.Vaknade tidigt i morse,men man kan ju inte sova 8-9 timmar /natt heller.Här är det nästan töväder o mulet,inte så kul precis...kramelikram Gunilla

    SvaraRadera