torsdag 3 januari 2013

En speciell "klapp"

Igår firade vi Anton som fyllde 10 år,
och vi fortsätter idag.

Idag kommer mina älskade föräldrar hit.

Denna mugg fick jag av dom i julklapp i år.
Alldeles för värdefull att användas så den får stå
framme som ett fotografi istället.

Men som sagt dom kommer och firar Anton idag
och med sig har dom en av kusinerna, han heter Jo
och är 6 år, så idag blir det nog mycket lek i detta hus.

Nu ska jag förbereda lunch och middag
så jag slipper det när mor och far är här.

Kramar Britta

2 kommentarer:

  1. ...Vad kul när sina kära föräldrar kommer o hälsar på...fin mugg!..Den ska du va rädd om...bor dina föräldrar i närheten?
    ...Är lite nyfiken på vad 'Belinda' kommer ifrån?...Har du det som andra namn kanske?...kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Mina föräldrar bor ca 15 mil ifrån mig, inte så lång men ibland alldeles för långt bort.
    Hela namnet "söta Belinda" kommer från min mammas moster, hon har alltid kallat mig det och gör det fortfarande faktiskt....
    Lite konstigt kanske men jag tycker att det är gulligt på något sätt och det har alltid varit "bara jag" på ngt sätt.
    Så det är ett "jag" som har hängt med i 44 år och det känns tryggt på ngt sätt.
    Kram

    SvaraRadera