måndag 28 januari 2013

Oroligt.....

Idag mår jag inte ok....
Vet att det inget är att oroa sig för , det är
ju bara ett litet telefonsamtal men.....
Det handlar om den operation som jag är erbjuden.
Bara namnet på den för mig att bli orolig.,
Deep Brain Stimulation, 
fy det låter inte roligt alls i mina öron.




Nej, jag får erkänna att det skrämmer mig...
Dom ska operera i min hjärna...det är ju hela mitt kontor,
där finns allt jag kan och allt jag vet...
Tänk om det går fel????

Min läkare säger att det är farligare att sitta och
åka 50 mil var 3:dje månad för behandling än att 
göra operationen, men det känns ändå inte ok.
Finns det någon därute som kan övertyga mig
om att detta är det rätta att göra???
Ska jag tacka JA trots att jag är såååå rädd?
Hjälp mig?????

Ha en bra dag alla!

Kramar Britta

4 kommentarer:

  1. Åh min lilla Britta! Klart man blir orolig,är väl inte alls konstigt.JAG tror som läkar'n jag..ändå att du ska göra den.Gubben min var dom o op i örat nära hjärnan..det gick så bra så.Dom är ju så duktiga!Hoppas det lugnar dej nåt,vännen min! TACK för att du vill vara med i gubbens utlottning :) Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Gunilla min vän....
    Har nu pratat m Umeå och vet inte om jag är ngt klokare men jag ska låte det smälta lite så kanske jag fattade vad dom sa???? Ska dit igen i början på februari så får vi se sen...
    Tack för uppmuntran, dom e ju trots allt proffs och dom borde inte erbjuda op om dom inte tror på det...
    Nu ska jag skingra mina tankar med att städa ur linneskåpet. Måste sortera ur innan jag drunknar i alla sorters dukar o gardiner....
    Kram bästa du..

    SvaraRadera
  3. Jaa du fina Britta,tror som du att DOM är proffs o gör nog inget utan att dom vet vad som ska göras.Har full förståelse ändå för din oro...Hoppas du kunde skingra tankarna lite...Kram igen Gunilla

    SvaraRadera
  4. Hej Britta! Vill BARA veta hur du mår gumman ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera