torsdag 31 januari 2013

Kvällspyssel......

Tycker att lugna kvällar framför tvn är skönt!
Då sitter jag gärna med min virkning.....det är
så avkopplande och roligt.
Nu är jag inte jätteduktig men det finns
så mycket enkla saker man kan göra.

Just nu virkar jag....


Rosetter!!!!!!!


Några ska sitta i mitt påskris när vi kommit så långt
andra ska jag göra hårspännen och bokmärken av.
Jätteroliga att göra!!!!
Gjorde 25 st i ett litet nafs igårkväll.

Har ju tänkt att jag ska göra 1 st julklapp
i månaden....
Januari= glasunderlägg
Februari=hårspännen och bokmärken av rosetter

Glasunderläggen har ni ju inte fått se
så här kommer en titt...

Blir nog bra tillsammans med några fina glas..

Nu tror jag att magen ska få lite frukost.

Ha en bra dag alla!

Kram Britta

1 kommentar:

  1. Gokväll Britta! Oj vad flitig du ÄR!! Visst är det kul att handarbeta,sitter o stickar en tröja till till lilla Tilda...Ha det gott vännen min ♥ Gunilla

    SvaraRadera