onsdag 2 januari 2013

Kan inte fatta.......

Det började på nyårsdagen....
det var -32 grader kallt och vi styrde kosan
 mot sjukhuset igen.....
hade åkt ut och in på sjukhuset pga blödningar
under hela graviditeten.

Denna gång blev jag kvar.....

Efter mycket om och men bestämde
läkarna att det var dags för dig att se
dagens ljus...sju och en halv vecka för tidigt.

Den 2:a januari kom du till världen,
2100g och 44cm lång.

Våran älskade lilla Anton.
 
Vi blev kvar på prematuren i ca 1 månad innan
vi fick flytta hem.
Gissa om någon hade hemlängtan???
Längtade sååååååå efter mina andra barn.
 
Idag fyller han 10 år och jag kan inte fatta
att det har gått så fort.
 
GRATTIS ÄLSKADE BARN!
 
 
Här leker han med sin älskade Astrid.

Love you!

Nu ska jag baka kladdkaka som är
obligatorisk när Anton har födelsedag,

Ha en bra dag allihopa!

Kramar Britta







2 kommentarer:

  1. Åh då skickar jag ett stort GRATTIS till Anton! Man kommer ihåg sina barns födslar minsann,har en dotter som fyller 33 år i morron! Kram på dej Britta,hoppas du mår bättre ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Absolut kommer man ihåg sina barns födslar.
    Jag mår sådär....men tack för att du bryr dig om mig, det värmer.
    Kramar

    SvaraRadera