torsdag 17 januari 2013

Grattis.......

på namnsdagen älskade ANTON!


Idag har jag tänkt att jag skulle ha 
stora städdagen.....
Eller jag tänkte det när jag låg vaken i natt
och funderade över morgondagen.
Men jag kan lova att det känns inte lika lockande idag

Så.....
 nu ska jag tända lite ljus och äta en god frukost,
sen sätter jag på lite "städmusik" som för
dagen får bli " Så mycket bättre" , en härlig blandning av
olika artister, sen vaknar nog "städet" i mig ska ni se.....

Ha en bra dag!

Kramar Britta





2 kommentarer:

  1. Åh har du en Anton också Britta!Mitt ena barnbarn heter det ...
    Ja jag funderar på städ,fast bara lite..Byter i sängarna går ut med stavarna SEN kanske lusten kommer som du säger:)) Kraaam Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har en Anton som nyss fyllde 10 år.
      Det blev bara lite städ här också, dammsög och skurade golven
      sen fick det vara bra.
      Kram

      Radera