torsdag 10 januari 2013

Tack......

alla vänliga människor som har guidat
mig genom bildproblemet.

Nu hoppas jag att det ska fungera igen.
Håll tummarna för nu testar vi.......

Jippie!!!!!
Det funkar...
Och då ser ni också att jag har tjuvstartat
med våren.
Vet att det bara är januari men kände att 
jag behövde lite vår i mitt sinne.

Nu vaknade min minsta som är hemma
från skolan med halsfluss så nu ska vi ha
vårat morgonmys med kaffe och tända ljus.

Ha en bra dag och åter TACK till er som guidat
mig i datadjungeln.

Kramar Britta

2 kommentarer:

  1. Åh va skönt britta att det funkade,Sjuttans bravader det började krångla med allt här hemma häromdan,telefoni,mobiler,o datan men ordnade upp sig sen utan åtgärd! TACK snälla för Grattis till oss,vi ska nog ta en shoppingdag i vår o handla nåt fint i kädväg för:) bra va!! Ha det gott vänen min ♥ Gunilla

    SvaraRadera