måndag 20 maj 2013

En underbar helg......

En helg med strålande sol
och pyssel i trädgården.
men eftersom jag har foten
i bandage så har jag bara suttit
och predikant...gör si och gör så
åt min man som har slitit som ett djur.

Nej då, riktigt så illa var det inte
men vi har "gnott" på.
Men man blir ju galen på allt ogräs,
helt otroligt....man rensar vänder sig om,
vänder sig tillbaka...nytt ogräs.
Hur är detta möjligt????

Nu till det stora...
VM-guld och Eurovisionsschlagern
Föredrar det sistnämnda.....
ROBIN

Tycker att han gjorde det kanonbra!
Låten är bra och en 14:e plats
är inte illa även om jag tyckte att
han skulle varit i toppen och fajtats.
Säger grattis till Danmark!

Det blev ju guld till Sverige ändå.....


även om jag inte är sportintresserad
så visst är det kul med VM-guld!

Här i Härjedalen står regnet som spön i backen idag.
Kan tycka att det är lite skönt efter en sån kanonfin helg,
då solen varit stekhet och man är brännskadad lite här och där.

Ha en fin dag!

Kramar Britta

2 kommentarer:

  1. Jamen vilken helg det varit med tävlingar o matcher o allt:) Happ har sluppit åskan än Britta,vill inte höra mullret alls...Ha det gott o krya på dej gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!
      Jobbigt när nästan all energi går åt till att titta hur himlen ser ut och om det kan tänkas bli någon knall, jag verkligen hatar det! Har klarat mig hittills.
      Kramar till dig min vän.

      Radera