måndag 6 maj 2013

Kommer ni ihåg..........

vad jag fick av  mina arbetskamrater
när dom kom på middag???


Nu är det färdigt,
bara kakorna som fattas!


Det blev inte alls så dumt...eller hur?

Är hemma med sjukt barn idag.
Anton har feber och är "tussig".
Är rätt typiskt.....
idag skiner solen och man blir inne hela dan.
Men å andra sidan behöver det städas....så
inget ont som inte har något gott med sig......

Hade fint besök i helgen.....


Gott med piggelin, men kallt!!!!,
(lite bus måste man få göra när man är farmor.....)

Njut av dagen!

Kramar Britta

3 kommentarer:

  1. Så fint kakfatet blev...sånt skulle jag med vilja ha.....de är så söta.
    Tråkigt med sjukt barn...kryapåkram från mig
    Ha de gott i majsolen
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  2. Åh hälsa sljuklingen då att han får krya på sig! Åh så fint det blev kakfatet!! Ingen dum present alls.
    Du är det ingen som säger att lilla Astrid är lik sin farmor,JAG ser ju det! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Det ska jag göra , han sover en stund nu. Jodå någon är det väl som sagt det men inte så många.... Hon är ju så söt så det kan inte vara möjligt. Hon är nästan en kopia av sin pappa och han är lika söt som Astrid. Presenten blev toppen!

    // Kramizar Britta

    SvaraRadera