torsdag 23 maj 2013

I´m a strong person....

Idag känner jag mig ledsen...
en sån där dag när man känner
sig ensam och övergiven.
Barnen är på skolan, min man är på jobbet
och här sitter jag i min ensamhet.

Avskyr såna här dagar men dom bara kommer...
ofta kan jag "trolla" bort dom men vissa dar
tränger dom sig igenom allt och då är det 
liksom bara att hänga med.
Jag känner mig bara alldeles tom och
ja, ledsen fast utan tårar.

Hittade något på nätet som jag tycker passar....

I´m a strong person.
But every now and then
I would like someone
to take my hand and say
everything will be alright.

Blir ofta så här när det blir lite stressigt
och nu har det helt enkelt varit för
mycket ett tag.

Tur att jag vet att det går över snart....


Kramar till er alla!
// Britta

2 kommentarer:

  1. De där dagarna är inte roliga. Jag brukar lyssna på musik som är lugn. Stress är inte kul.
    Kram Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, dom är verkligen inte roliga. Musik kanske inte är så dumt, ska testa det.
      Tack för tipset!
      Kram Britta

      Radera