måndag 27 maj 2013

Min Mors dag!

Den startade redan på lördagen 
då jag fick fint besök av
Daniel, Madde och Astrid.
Dom kom och gratulerade mig
på min dag....
Fick 2 favoriter...

     
Citrontimjan...


Lavendel.

Tack snälla älskade ni!
Älskar er av hela mitt hjärta och lite till!

Måste också få visa vad Anton gjort....


Ett fint kort i min favoritfärg rosa.
Så öppnar vi......


och man blir alldeles tårfylld.

Lite senare blev jag bjuden på middag
som vi åt ute på altanen i solens sken.
Grillat med ett glas rött.
Rabarberpaj m vaniljsås.
Det var jättegott och det bästa
av allt var att jag fick ledigt från
allt vad matlagning heter....

Med andra ord en helt
underbar helg!

Tack för den mina älskade!
Älskar er av hela mitt hjärta....

Kramar Britta

2 kommentarer:

  1. Så fint du fått.:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Ooo vad rart och gulligt!! <3

    Önskar dig en fin vecka i majsol vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera