fredag 17 maj 2013

Hemma igen.....

ONSDAG:
Har nu påbörja resan till Umeå.
Alldeles underbart väder, synd att
man måste sitta i bilen.


Fick lite luft i Sundsvall då vi åt en snabb frukost
på IKEA restaurangen.
Helt sanslöst....vi åt frukostbuffé,
58 kronor för oss båda!!!!!!
Och det vara rena rama hotellfrukosten.
Mätta och belåtna fortsatte vi mot Umeå.

Väl där blev det läkarbesök inför
operationen i morgon.

Sen middag och tv tittande på hotellrummet.

Torsdag:

Operationsdag.
Väntan, väntan och åter väntan....
Till slut, blev det min tur. 
 Fotledsblockaden jag fick vill jag ALDRIG
göra om och jag hoppas att ni andra slipper
det också för fy så ont det gjorde!!!!

Men nu är det klart och jag är hemma igen. 
 Sitter med foten i högläge
och ska så göra i dagarna 2.
Tur att det finns många fina bloggar att läsa!

Njut av helgen!


Kramar Britta






2 kommentarer:

  1. Åhh Britta! Vad skönt det är över nu då! Vilken resa ni fick göra då:) Du jag håller helt med om skatorna,dom är väldigt smarta oc roliga att titta på.Dom retade upp våra hönor,haha sen skulle hönorna jaga skatorna då flög dom,hihihi Trevlig pingst på dej o krya på dej nu ♥ Gunilla

    SvaraRadera