onsdag 8 maj 2013

Måste bara visa....

en såååå fin kruka/kopp som vi säljer


Jättehärlig tycker jag!


Naturligtvis äger jag en själv....
och min är "pimpad" med en lite blomma.
Lite rolig är den allt...
Ibland känns det som man skulle behöva
en så stor kaffekopp till morgonkaffet.
Men än så länge nöjer jag mig med 
min lilla rosa....


Bästa lilla koppen som jag 
fått av min älskade son och hans familj.
Den används flitigt!
Kan nästan inte bli bättre......
älskar rosa och älskar prickar.

Har sjukt barn även idag men det går 
åt rätt håll!
Idag ska vi baka kolakakor och dumlekakor.
Får se hur länge han orkar vara med mig på det????
(brukar bli själv rätt snabbt...)

Har nu fått tid för min operation i Umeå,
så onsdag-torsdag nästa vecka ska jag vara där.
Lite "pirr" i magen är det allt,
men det kommer säkert att gå bra.

Nu ska jag ta tag i dagen
och försöka få något gjort....

Ha det gott alla fina!

Kramar Britta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar