fredag 10 maj 2013

Lite av magi....

Nu bubblar det minsann av ideér
i min lilla hjärna.
Vad ska jag göra???
Hur ska jag gör???
Här om dagen fick jag denna
magiska tidning på posten...

(bild lånad på nätet)

Och jag blir lika ivrig som ett barn på julafton.
Så mycket fiffigt och så mycket fint,
man blir alldeles lycklig.
MEN,
jag har ju påbörjat ett projekt
vid sidan av mina 1 julklappimånadenprojekt
som jag måste få klart innan jag börjar
på något nytt.
Men hjärnan jobbar för högtryck
med alla nya intryck man får ur
denna ljuvliga tidning.

Ha en trevlig helg!

Kram Britta

2 kommentarer:

  1. Jaa du det är lurigt med såna tidningar,åtminstone tycker gubben det:)) Jaa inte lätt när inte pojken vill till skolan,vad jobbigt för er gumman ♥ Kram på dej / Gunilla

    SvaraRadera
  2. ja ibland får man bara så mycket inspiration.
    Ha en fin lördag.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera