fredag 24 maj 2013

Man kan ju bli galen......

...på alla papper som ska fyllas i.
Denna hög ska vara klar på tisdag
för då ska vi tillbaka på BUP igen.

Det är inte lätt när Anton verkligen inte vill,
och jag vet att jag måste tvinga honom.
Sliter ont pga att han blir så ledsen och tycker
ju att jag är elak naturligtvis.
Men det enda sättet för honom att lära sig övervinna 
sin ångest och oro är att just träna och då 
måste jag tvinga honom till det, tyvärr.

Vi ska göra en träningsstege

Har fyllt i bara hans högsta mål än,
inga småsteg.....hmmmm
och egentligen vet jag inte riktigt
hur jag ska göra och då blir det svårt.

Har ju haft lite annat att fundera på också....
(bortförklaring)

Får nog bita i det sura äpplet och
ringa upp BUP och få lite guidning i ärendet.

Ha en trevlig helg allihopa!

Kram Britta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar