söndag 28 april 2013

Ännu en sömnlös natt....

med värk, värk och åter värk.
Ibland känns det inte som man orkar mera,
men det är bara att ta emot oavsett vad man vill.
Jag orkar.......men man ligger
på gränsen och balanserar hela tiden.
Har en enastående familj som orkar med mig,
när jag har så ont....


Svårt att förklara
men detta var en ganska bra bild.
Lite såhär känns det.....
musklerna spänns och huvud och hals
blir "snevridna"...
Väldigt jobbigt faktiskt om man får gnälla lite?
Som ni förstår har jag ingen bra dag idag heller.....
MEN,
Astrid m fam var här igår, solen skiner och jag ska 
på världens bästa jobb om en stund så
livet har lite av varje i sina gömmor....

Jag hoppas på en underbar dag åt oss alla!


Kramar från en "sne" Britta

2 kommentarer:

  1. Fy vad det måste va jobbigt men hoppas det känns bättre idag. Idag skiner solen här igen så hoppas den gör det hos dig också för det blir lite lättare att leva när vädret e gott.
    Kramizar

    SvaraRadera
  2. Åh om jag kunde hjälpa dej ♡Usch förstår att det måste kännas motigt..Hoppas hoppas det ska bli bra för dej..Du ser ändå positivt på framtiden det märks...Varma kramar Gunilla

    SvaraRadera