måndag 8 april 2013

Skola igen!!!!




Ja men då var påsklovet slut
och allt som vanligt igen....
Barnen på skolan, mannen på jobbet
och här sitter jag i min ensamhet.

Åh ,det är inte så farligt som det låter...
Jag lovar att jag inte kommer att ha tråkigt idag.
Här ska både städas, tvättas och lagas mat
och som jag säger allt är precis som vanligt.
Fast jag ska nog gå ut och njuta lite av solen.....,
har ett nummer av Lantliv som ligger på altanen
och väntar på att bli utläst.
Känns som att dagen kommer att bli bra!

Ha det gott!

Kramar Britta

3 kommentarer:

  1. ♡..Åh va härligt det låter Britta..Du som jag tänkrr positivt..ja fler med oss men ibland faller man ett par steg o då blir det såå motigt..Men vill så gärna vara glad o positiv jämt..tränar på det..Åh vi är nog rätt lika...gillar att pula lite själva o sen ta lite kafferast med en underbar tidning;) Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tror att du har rätt...vi är nog rätt lika !
    Jag tränar också på att vara glad och positiv och det går för det mesta rätt bra.

    Ha en fin dag min vän!
    Kram Britta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga Britta...inte nog med att du har ett underbart namn ♡Tänker på bullerbyn så fort jag ser nåt från dej:))) kram Gunilla

      Radera