tisdag 30 april 2013

Igen.........

Vitt idag igen.....
Blev inte så glad när jag klev upp i morse...



SNÖ, SNÖ OCH ÅTER SNÖ......
SÅ TRIST!

Jag som hade tänkt att jag skulle göra
sommarfint på våran altan....
tror att det får vänta tills vädret har bestämt sig.

Men jag ska visa er något.....
Min fina vinst som jag vann hos Lollo.


Har ju glömt att visa den mitt i alla sjukdomar och annat.
Är mycket stolt och glad över att just jag vann!
Tycker mycket om min vinst och den används faktiskt..
Jag är ofta en sån som ställer saker som prydnad
men nu har jag tänkt om...
Saker jag tycker om ska jag använda!!!!
Då ger den dubbel glädje på något sätt.
Bra tänkt va?

Ha en trevlig valborgsmässoafton
och var rädd om er!

Kramar Britta

3 kommentarer:

  1. Jättefin vinst! Nääe snö igen,ja den är nog inte långt ifrån här heller känns det som! Domherrarna ger inte iväg sig då vankas det snö! Fast det hade åskat i Skövde igår,pappa hörde det:) TREVLIG Valborg på dej kära Britta..hoppas den blir bra ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma! Hoppas att ni slipper snön ........fast om jag måste välja mellan snö och åska
    väljer jag absolut snön. Jag gillar inte åska!!!!!!!! Måste erkänna att jag är rädd och tycker att den är fruktansvärt obehaglig.

    Kramar britta

    SvaraRadera
  3. Jisses har ni fortfarande nederbörd i form av snö..uha.
    Här hos mig har de bara regnat lite ingen åska eller hagel som tur är.
    Ha de så gott/kramen

    SvaraRadera