söndag 14 april 2013

Söndag...




Ett underbart väder där ute....
och här inne sitter jag.
Antar ni förstår att jag inte mår
riktigt så som jag ska.
Livet känns lite upp och ner.

Har insett att jag inte klarar
STRESS vidare bra.
Då vill jag bara gömma mig.
Kan inte hantera den alls,
mår bara jättedåligt av den....

Nu ska jag iallafall gå ut och
fortsätta njuta av Lantliv .
Måste tillägga att jag ser ljusglimtar också,
allt är inte nattsvart.

Min familj är min största ljusglimt, men även dom  
som tar störst stryk när jag mår som jag gör,
FÖRLÅT,
Jag älskar er, men det vet ni redan!


Här är en av mina  många ljusglimtar!
Astrid.







2 kommentarer:

  1. Åh Britta vilket fint o ärligt inlägg! Visst är det så att de närmaste får ta stryk utav hur man mår! De är ju dom som är tryggheten o som man kan *säga till,tycker du om mej ändå fast jag mår så dåligt? * jaa livet är inte alltid lätt men väldigt bra att du kan ventilera med nära o kära och på bloggen,det är bra Britta!Så du inte har allt inom dej ♥ Är det söta DU och Astrid på bilden,kul att få en bild på dej! Kram på dej ♥ Förresten massa styrkekramar från mej till just dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Gunilla! Det är skönt att skriva av sig lite....
      Det är inte jag på bilden utan Astrids mamma.
      Om du vill kan du leta mig på Facebook om du har det så kan du se hur jag ser ut!
      Kramar min vän

      Radera