torsdag 18 april 2013

En lyckad kväll....

Trots lite oro och ångest
blev det en lyckad kväll tillsammans
med mina fina arbetskamrater.
Maten blev rätt god också!

Kräftsoppa till förrätt.
Kasslergratäng till varmrätt
och punchpralinsglass
till efterrätt.


Fick en glad överraskning när dom kom....


Så  nu har jag årets första penseér på min bro.

Sen under middagen fick jag den andra överraskningen.
Först 1 paket, sen 1 till, och sen 1 till och sen ytterligare 1.


3 tallrikar
1 handtag
1 borr
och 1 beskrivning...,
så nu ska här göras kakfat.

Tack snälla Anita, Susanne och Frida.
Tycker så mycket om er!


Kramar Britta

3 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir att det gick bra för dej o att du inte hindrades av ångesten..Tapper är DU Britta..Gud vilka fina saker du fick:)) hoppas du får det riktigt kul med lilla Astrid nu...Kram från mej ♡ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ja jag vann över monstret, Hahahaaaaa! Känns skönt!
    Jag blev jätteglad och överraskad.
    Det lilla hjärtat är på väg nu och det ska bli såååååå mysigt!

    SvaraRadera
  3. Vilka gulliga vänner du har!! :)
    Kräftsoppan hade jag gäärna smakat hihi...*fniss*.. för och inte tala om glassen ooo....mums... riktigt smaskens för en glassälskare som jag.
    Hoppas du får en riktigt finfin dag vännen
    och tillika ett fint veckoslut
    Kram Lollo

    SvaraRadera