tisdag 9 april 2013

Vilken härlig dag....

    Nöjd med gårdagen!
Skyndade mig att städa direkt på morgonen.
Under tiden jag städade gick tvättmaskinen för fullt.
Åt frukost och sen gjorde jag middagen klar.
Låter som jag stressade hela morgonen igenom,
men så stressigt var det inte och det fanns en anledning 
till att jag skyndade mig....

Allt för att sen få sätta mig där ute
i solens sken.



En helt underbar dag!
Och nu antar jag att ni förstår varför jag skyndade
mig lite, eller hur?

Ha en fin dag!

Kramar Britta

4 kommentarer:

  1. Vad duktigt av dig och vad myyysigt :)
    Önskar dig en finfin dag idag med, håll koll....paket på väg...hihih... ;)
    Kram Lollo <3

    SvaraRadera
  2. Åh söta Britta! Du är alltid snäll som skriver så mycket fint till mej jämt ♥ Tänker mycket på dej o hoppas du ska få må riktigt gott ♥ K r a m Gunilla

    SvaraRadera
  3. Tassar in för att önska dig en trevlig helg
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  4. Låter som en ypperlig dag, och till råga på allt med solsken!
    Ha en skön helg,
    /Carina

    SvaraRadera