fredag 12 april 2013

Sliten.....

Så känner jag mig just nu.....
Är det inte det ena så är det de andra.
Hela min kalender är fulltecknad med
saker jag måste göra och då framkallar jag inre stress
Det är tandläkare, cellprov, BUP, 
möte skola för båda barnen.,
sjukhusbesök hit och dit hela tiden....
JAG ORKAR SNART INTE !!!!
Jo, det gör jag men ibland känns det bara
för mycket och till råga på allt fick jag ett
samtal från Umeå igår....
Har fått en ovanlig tumör på en tå
som jag måste dit och undersöka och ev operera.
Nu när jag skulle slippa åka dit för att få
behandling för min Dystoni så måste jag åka för en 
attans tå.
Men det är bara att bita ihop så ordnar sig nog allting till det bästa.


Kloka ord av en klok man!

Ha den underbar helg alla fina vänner,
ni som lyser upp min dag!

Kramar Britta

4 kommentarer:

  1. Tänker på dig och håller tummarna för dig
    Styrkekram <3
    /Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!
      Hoppas du får en trevlig helg!

      Kram

      Radera
  2. ..Mi finaste Britta! FÖRSTÅR så väl att du känner dej utsliten,det blir för mycket för dej vännen ♥ Har ju en nära,nära anhörig som precis som du förklarar situationer som blir så stressade.Hon har fått god hjälp o vi stöttar så gott det går..Har varit svårt att varit med i denna process men så givande också.Jag har lärt mig mycket.MEN kunde det inte vara nog nu,en tumör på tån? usch det finns så mycket skit! DU vet att jag finns om det är nåt ♥ STYRKEKRAMAR från Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Jag är så glad att jag har dig ! Skönt med en vän som du!
      Hoppas att du får en god helg!
      Kramar i massor!

      Radera