fredag 26 april 2013

Man tror inte det är sant.....

Vet ni vad jag såg när jag slog upp
mina blå i morse???

DET SNÖAR!!!!!!



Man tror inte det är sant....nu när allt
äntligen hade försvunnit.
Jaja, jag ska ändå inte vara ute idag.
Jag har en tvättstuga som trånar efter mig....
Har inte brytt mig om den på några dagar nu
och då protesterar den vilt.
Det kanske också är en sorts kärlek?

Idag kommer hela familjen Astrid <3 
och hälsar på.
Så lite mys blir det på eftermiddan.....

Helgen tillbringas på jobbet.

Ha en trevlig helg!

Kramar Britta

5 kommentarer:

  1. Ojoj så vitt helt plötsligt!!

    Hoppas det smälter fort och att helgen blir fin trots jobbandet ;)

    Kram Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas också att snön försvinner fort....

      Helger på jobbet brukar vara toppen, har ett jobb som jag tycker väldigt mycket om.
      Gå gärna in på webbshoppen uppe i högra hörnet så ser du lite av vad jag jobbar med. Väldigt mycket fina saker!

      Kram

      Radera
  2. Hej o tack för att du kikade in hos mig, kul med nya bloggare. Hu då för snön, snöade lite häromdagen men hoppas nu att det inte kommer mera. Ha en fin helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Jaa detta väder...Här varit riktigt fint vårväder idag..men kommer säkert nåt bakslag..för vinden är kall:)) trevlig helg Britta..kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Så spännande att du har gått ner 20 kg med lchf :) Här händer inte mycket på vågen men jag mår toppen och känner mig piggare! Här är det också helgjobb som gäller.

    Urk för snö nu!!!!!!!


    Kramar Susanne

    SvaraRadera