onsdag 17 april 2013

Midda...

 

Har städat och plockat hela dagen,
och nu är middagen nästan klar, men jag var tvungen att ta en liten paus,
Och då passade jag på att titta in hit.

Har blandade känslor idag...
Mina kära arbetskompisar kommer ju på middag ikväll
och som på beställning kommer mina dåliga tankar...
Jag kan inte, jag duger inte osv....

Jag vet att jag kan och jag vet att jag duger.
Hatar verkligen när dessa känslor kommer men kan 
som tur är så smått hantera dom nu mot förut.
Förut hade jag avbokat alltihopa , men det tänker jag verkligen inte göra idag!!!
JAG SKA VINNA MOT DETTA LILLA MONSTER!

Ha en fin kväll allihopa,
för det tänker jag ha.....

Kram Britta

2 kommentarer:

  1. Du SÖTA Britta♡ bara att du kan tala om hur du känner är hälften vunnit:) lovar att det blir en härlig kväll..Ja är med dej ♡ Styrkekramar Gunilla

    SvaraRadera