lördag 20 april 2013

Lördagsmorgon....

En härligt solig morgon,
bara jag och min rosa kaffekopp med vita prickar vaken.
Snart vankas det jobb i dagarna 2.
Längtar lite faktiskt!

Har ju haft 2 helt underbara dagar 
med lilla busiga Astrid.


Hon är en så go och glad liten tjej!
Man blir bara alldeles lycklig av henne.

Vi gjorde en fin teckning till mamma och pappa
som dom fick när dom kom och hämtade henne.


Astrid tyckte mest att det var konstigt att rita
och ville nog mest äta på kritorna, men några
streck blev det i allafall.

Blev jättetomt när hon åkte hem, tur att hon kommer
på tisdag igen!

Nu ska jag göra mig i ordning för att
åka upp på Vemdalsskalet och jobba.
Stor fest när det är vårforum!

Ha en mysig helg !

Kramar Britta

4 kommentarer:

  1. Jaa söta Astrid! Visst är det så kul att rå om dom,kvittar ju att det bara blir ett par streck på pappret,hihihi..Jobbar du extra med något Britta? Ha det såå kul idag då! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Nej då jag jobbar 50% på Skalets Inredning och har sjukersättning på resten. Har en sjukdom som heter Dystoni som begränsar mig. Jobbar för det mesta helger eftersom det stämmer bäst för barnen, då är pappan hemma och jag jobbar, på veckorna blir det tvärtom...
    Funkar riktigt bra tycker vi!
    Ja ,det är underbart att få rå om henne! Hon kommer igen på tisdag...

    Ha en underbar dag! // Britta

    SvaraRadera
  3. Gosegull!! Underbart få lite tid med de små :)
    Hoppas du har det fint i våren vännen och ta hand om dig :)
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  4. Go kväll!
    Tack för ditt besök hos mig alltid trevligt med nya bekantskaper.
    Ja att vara farmor e bara så underbart hon ser ljuvlig ut lilla Astrid. Ibland kan man undra vad det är för slags känslor man får för dessa små gryn.
    Vad mycke go mat du bjöd dina arbetskompisar på....vilken tur att du inte avstyrde den fina kvällen eller hur?
    Hoppas du haft en bra helg på jobbet
    Kramizar från Maria

    SvaraRadera