onsdag 3 april 2013

Det bästa på hela dagen....

.....är ju min egen stund på morgonen.


Kaffet smakar extra gott då.
Att bara sitta i tystnaden, titta ut på det
vackra vårvädret och njuta av en god kopp kaffe.
Det är en underbar start på dagen för mig.

Idag måste jag städa och det tar emot lite, 
men jag tycker verkligen inte om när man får
grus under fötterna och då måste jag välja.
Och av två onda ting så blir det städning.

Ha en bra dag allihopa!
Ska ta en kopp kaffe till
innan resten av familjen vaknar.

Kram Britta

4 kommentarer:

  1. ♡håller helt med dej om egenstund med kaffet på morronen..Ja städet kan ju kvitta:)) Hihihi...Ha det bra gumman♡Gunilla

    SvaraRadera
  2. Oj en sån tur jag hade..........min älskade man hjälpte mig att städa så det gick fort. Nu kan jag bara njuta av det vackra vädret..... Ha det gott min vän!

    SvaraRadera
  3. Tänk vad gott det kan vara med en kopp kaffe...en ljuvlig stund :)
    Hoppas du har en finfin dag i solen vännen
    Kram Lollo♡

    SvaraRadera